Suplementy na odchudzanie coraz popularniejsze!

Skuteczne odchudzanie z piperyną

piepryna artykuł

Pieprz określany jest często jako czarny diament ze wschodu. Od wieków ceniono go za unikalny, ostry smak. Ostatnio badacze odkryli, że przyprawa ma też ogromny potencjał w walce z otyłością. Sprawdź jak pieprz pomoże Ci schudnąć bez efektu jo-jo.

ZGRABNA SYLWETKA BEZ WYRZECZEŃ

Za odchudzające właściwości pieprzu odpowiada piperyna. Ta silna substancja pobudza wydzielanie soków trawiennych i przyspiesza metabolizm. Dlatego stosując piperynę spalasz nadprogramowe kalorie bez wysiłku. Piperyna reguluje też gospodarkę cukrów. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym co i jak często jesz. To spore ułatwienie dla wszystkich łasuchów, którzy mają problem z poskromieniem apetytu. Indyjscy badacze udowodnili, że ekstrakt z pieprzu blokuje powstawanie nowych komórek tłuszczowych. Okazuje się więc, że diety i ćwiczenia są zbędne do osiągnięcia zgrabnej sylwetki.

NATURALNA REDUKCJA WAGI

Stosując ekstrakt z pieprzu zyskasz szczupłą figurę bez liczenia kalorii. Rzeźbienie i ujędrnianie ciała z piperyną przebiega stopniowo, a rezultaty utrzymują się na stałe. Racjonalne spalanie tłuszczu wyróżnia piperynę wśród innych środków odchudzających. Dlatego coraz więcej klinik zwalczania otyłości wykorzystuje ekstrakt w leczeniu swoich pacjentów. Warto jednak pamiętać, że skuteczność substancji zależy od jej stężenia. Potwierdzają to testy przeprowadzone w Brytyjskim Instytucie Badawczym. Jeśli chcesz schudnąć szybko i skutecznie, sięgnij po ekstrakt z 60-90% stężeniem piperyny. Na rynku dostępne jest też 95% steżenie piperyny. Preparat z tak wysoką zawartością substancji oferuje obecnie tylko jeden polski producent.

PIPERYNA W SŁUŻBIE SPORTOWCOM

Ekstrakt z pieprzu pozwala osiągnąć wyrzeźbione ciało bez wylewania siódmych potów na siłowni. Ale piperyna kształtuje też masę mięśniową oraz podwyższa wydolność organizmu. Dlatego korzystają z niej często sportowcy, by poprawić efektywność swoich treningów. Efekt stosowania ekstraktu to jędrne ciało pozbawione cellulitu. W porównaniu z innymi suplementami, piperyna wygrywa naturalnym, szybko przyswajalnym składem. Warto sięgać po naturalne składniki, bo tylko w ten sposób osiągniesz wymarzone ciało bez jo-jo.

5 składników, które pomogą Ci schudnąć!

By schudnąć, wcale nie należy się głodzić. Wręcz przeciwnie - częste posiłki w małych porcjach są sprzymierzeńcem odchudzania. Ważne, by wiedzieć co powinno znaleźć się na talerzu. Oto 5 składników, dzięki którym bez żadnych głodówek zrzucisz nadprogramowe kilogramy. Szybko i skutecznie!


1. OSTRE PRZYPRAWY

Przyprawy takie jak pieprz i chilli są uznawane za skuteczne ,,spalacze tłuszczu". Potrawy doprawione odrobiną ostrego proszku podnoszą temperaturę organizmu i pomagają pozbyć się nadprogramowych kalorii. Sięgaj po ostre przyprawy zwłaszcza zimą, aby ogrzać ciało i pobudzić do działania uśpiony metabolizm. Szczególnie wartościową przyprawą jest pieprz, który został już okrzyknięty bezwzględnym pogromcą otyłości. Ostre przyprawy i pikantne potrawy zawierają substancje, które są w stanie znacznie podkręcić tempo metabolizmu. Dodanie od czasu do czasu pikantnej papryki lub pieprzu do potraw pomoże przyspieszyć trawienie i spalić zalegającą w ciele tkankę tłuszczową. Szczególnie drogocenną przyprawą jest pieprz. Zawarte w nim związki organiczne skutecznie wspomagają walkę z niechcianymi kilogramami.


2. Jajka


Jajecznica, jajko sadzone, faszerowane – w zależności od upodobań możesz przyrządzić je tak, jak lubisz najbardziej. Jajko pod każdą postacią sprzyja szczupłej sylwetce, głównie ze względu na sporą zawartość białka. Dzięki niemu przez długi czas pozostajesz syta i nie masz ochoty na podjadanie między posiłkami. Przy okazji kurze jajko zawiera niewiele kalorii, więc nie musisz martwić się ich spaleniem. Oprócz jajek, cennym źródłem białka korzystnym w okresie odchudzania jest także jogurt naturalny lub chudy twaróg.


3. Błonnik


Błonnik to nieoceniony składnik ułatwiający odchudzanie, który pęczniejąc w żołądku nawet 15-krotnie zapewni Ci uczucie sytości na bardzo długi czas. Dzięki temu nie będziesz podjadać, a utrzymanie zgrabnej sylwetki okaże się wyjątkowo łatwe. Błonnik roślinny ma dużo więcej zalet. Korzystnie wpływa także na oczyszczanie jelit z niestrawionych resztek pokarmów, przez co uchroni Cię od wzdęć i zapewni płaski brzuch. Regularne usuwanie zalegających resztek pomoże Ci utrzymać zdrowie i szczupłą figurę. Najwięcej błonnika odnajdziesz w razowym pieczywie, suszonych śliwkach, otrębach, porzeczkach, kokosie i migdałach.


4. Ryby


makrela, pstrąg, tuńczyk czy śledzie – oto prawdziwi sprzymierzeńcy w walce z kilogramami. Ryby obfitują w korzystne dla organizmu kwasy tłuszczowe Omega 3, które zapobiegają chorobom serca, oczu, wzmacniają układ krwionośny, obniżają cholesterol i przyspieszają przemianę materii. Mięso ryb (zwłaszcza gotowane na parze lub wędzone) jest niskokaloryczne i sycące. Może stanowić doskonałą przekąskę, może też być wykwintnym daniem głównym – korzystaj z ich dobroczynnych właściwości, by chudnąć bez wyrzeczeń.


5. Warzywa


Obecność warzyw w diecie każdego człowieka jest równie ważna. Podczas odchudzania spełniają one szczególną rolę, ponieważ dostarczają niezbędnych wartości odżywczych niemal zupełnie bez kalorii! W osiągnięciu wymarzonej sylwetki wyjątkowo dobrze sprawdzą się zielone warzywa, takie jak: brokuły, świeży ogórek, sałata czy szpinak. W przypadku warzyw masz ogromne pole do popisu. Możesz jeść je samodzielnie lub tworzyć smaczne i pożywne, niskokaloryczne sałatki.

Sięgaj po pikantne


Tempo trawienia ma ogromny wpływ na naszą sylwetkę. Nie każdego natura obdarzyła sprawnym i błyskawicznym metabolizmem, ale każdy ma szansę go przyspieszyć. Szybsze trawienie pomaga w utrzymaniu zgrabnej figury i zapobiega odkładaniu się zbędnych kalorii. Co możesz zrobić, by Twój metabolizm ruszył z kopyta?


Szybka przemiana materii to zdolność do przetworzenia kalorii z pożywienia w ciepło i wydalenia go na zewnątrz. Dzięki temu kalorie nie odkładają się i nie zamieniają się w tkankę tłuszczową. Osoby z naturalnie szybką przemianą materii są szczupłe i często zmagają się z niedowagą bez względu na to, ile jedzą. Twój metabolizm też może pracować na pełnych obrotach. Wystarczy zastosować kilka prostych zasad.

Bądź w ruchu!


Aktywność fizyczna jest w stanie przyspieszyć przemianę materii nawet o 75%, o ile jest podejmowana regularnie. Dlatego tak ważne jest, by poświęcić choć kilkanaście minut dziennie na ćwiczenia. Nie musisz od razu biec na siłownię. Na początku wystarczy nawet zwykły spacer czy przejażdżka na rowerze. W domu możesz wykorzystać skakankę lub hula hop. Liczy się każda forma aktywności fizycznej, choć najszybsze efekty przyniosą ćwiczenia aerobowe.


o nawodnieniu


By odchudzanie było skuteczne, a metabolizm sprawny - organizm musi być dobrze nawodniony. Dietetycy zalecają osobom dorosłym picie co najmniej 2 litrów płynów dziennie (wliczając herbatę, soki itd.). Jeśli na co dzień nie pijesz tak wielu płynów, zacznij od stopniowego zwiększania ich dziennej dawki. Gdy zaczniesz uprawiać sport, organizm sam zacznie domagać się więcej płynów. Pamiętaj jednak, by wśród zalecanych 2 litrów zdecydowaną większość stanowiła woda. (Soki i słodkie napoje gazowane z pewnością nie pomogą w przyspieszaniu przemiany materii).


Sięgaj po pikantne


Ostre przyprawy i pikantne potrawy zawierają substancje, które są w stanie znacznie podkręcić tempo metabolizmu. Ważne, by z ich właściwości nie korzystać zbyt często, bo organizm może przyzwyczaić się do substancji aktywnych i efekt nie będzie już tak odczuwalny. Wystarczy, że od czasu do czasu dodasz do potraw więcej ostrej papryki lub chilli. Zawarte w nich związki chemiczne przyspieszą tempo metaboliczne i pomogą spalić nadprogramowe kalorie.


Jedz częściej, ale mniej


Dla utrzymania właściwego tempa metabolizmu bardzo ważne jest, by dostarczać małych porcji jedzenia w niewielkich, regularnych odstępach czasu. Wtedy przemiana materii jest zmuszona do nieustannej pracy, a odchudzanie jest skuteczniejsze. Jeśli nie jadasz śniadań, później przez kilka godzin 'ratujesz się' jedynie przekąskami, aż w końcu pochłaniasz dwudaniowy obiad – organizm zaczyna magazynować tłuszcz i kalorie w obawie, że za chwilę znów drastycznie ograniczysz mu racje żywnościowe. To nie sprzyja ani usprawnieniu metabolizmu, ani schudnięciu.

Suplementy na odchudzanie coraz popularniejsze!


Środki wspomagające odchudzanie od kilku lat cieszą się w naszym kraju ogromną popularnością. Czy rzeczywiście ułatwiają zrzucenie zbędnych kilogramów? Jak to możliwe, że potrafią zastąpić żmudne ćwiczenia fizyczne i nie wymagają stosowania żadnej diety? Poznaj prawdę o suplementach diety na odchudzanie.


Suplementy czy magiczne mikstury?


Mówiąc o suplementach diety przede wszystkim trzeba uświadomić sobie, co kryje się pod obiecującą nazwą: suplement wspomagający proces odchudzania. Suplement, jak sama nazwa wskazuje, jest uzupełnieniem odpowiednio dobranej diety i nie zastąpi zbilansowanego sposobu odżywiania. W skład takich środków wchodzą substancje przyspieszające przemianę materii, zioła, wyciągi roślinne, ekstrakty z owoców, warzyw, przypraw – w zależności od proporcji i kompozycji składników mają silniejsze bądź słabsze działanie.


Na czym polega działanie suplementów diety?


Podstawową funkcją środków wspomagających odchudzanie jest przyspieszenie naturalnych procesów trawiennych. Sprawniejszy metabolizm przyczynia się do szybszego spalania tkanki tłuszczowej, co w praktyce przekłada się na utratę nadprogramowych kilogramów. Im lżejszą dietę zastosujesz przy spożywaniu suplementu, tym szybciej zauważysz rezultaty. Suplementy na odchudzanie odgrywają także ważną rolę w hamowaniu łaknienia, dzięki czemu zmniejszają apetyt na podjadanie niezdrowych przekąsek. To istotne zwłaszcza wtedy, gdy jesteśmy podatni na słodkie pokusy, które potrafią zrujnować kilka dni lub tygodni żmudnej diety i wyrzeczeń.


Ćwiczenia fizyczne a suplementy diety


Wśród wielu osób panuje też przekonanie, że stosowanie suplementów diety może z powodzeniem zastąpić ćwiczenia fizyczne. Na ten temat zdania są mocno podzielone. To prawda, że możliwe jest schudnięcie bez ćwiczeń, ale warto pamiętać, że redukcja wagi to nie jedyna funkcja wysiłku fizycznego. Skóra po schudnięciu staje się mniej jędrna i traci elastyczność. Ćwiczenia są niezbędne, by jak najszybciej przywrócić jej utraconą jędrność. Wysiłek fizyczny jest też sprzymierzeńcem Twojego systemu odpornościowego i metabolizmu. Regularne ćwiczenia usprawniają bowiem pracę całego organizmu, w tym także układu trawiennego. Suplementy diety działają, spełniają swoją rolę jako przyspieszacze metabolizmu i wspomagacze chudnięcia. W każdym procesie odchudzania najlepsze rezultaty przynosi połączenie zbilansowanej diety, regularnych ćwiczeń oraz właśnie suplementów diety. Dzięki takiemu połączeniu efekty odchudzania będą większe, wcześniej zauważalne i utrzymają się na dłużej.