Jak schudnąć skutecznie?

Cudowne diety, skomplikowane programy treningowe gwiazd fitness, dziwne i drogie maszyny do ćwiczeń – próbowałaś/eś wszystkiego i nadal nie widzisz efektów lub doświadczasz „efektu jojo”? Na tej stronie nie przeczytasz o kolejnych „rewolucyjnych metodach” czy „przełomowych dietach”. Tutaj skupiamy się na trzech banalnie prostych filarach dzięki którym zmienisz swoja sylwetkę i przede wszystkim samopoczucie: zdrowy tryb życia, dobre nawyki żywieniowe i do tego porcja aktywności fizycznej.

Szybkie i skuteczne odchudzanie zależy od stanu naszego zdrowia

Dobre nawyki żywieniowe, czyli jak schudnąć zdrowo

Sposób odzywania się jest jednym z głównych czynników decydujących o tym czy

Aktywność fizyczna ułatwia szybkie odchudzanie

Zdrowa i dobrze zbilansowana dieta jest kluczowa dla skutecznego pozbywania się niechcianych kilogramów, ale czy można ten proces przyspieszyć? Oczywiście, że tak! Ogromnym ułatwieniem w procesie odchudzania i dodatkowym bodźcem do dla naszego orgiazmu będzie dostosowana do stanu zdrowia i kondycji fizycznej porcja aktywności fizycznej. W tym miejscu większość osób od razu pomyśli o zajęciach fitness lub regularnych wizytach na siłowni, a w praktyce okazuje się, że najczęściej nie jest to konieczne. Jeśli nie mamy w planach rzeźbienia swojego ciała na wzór gwiazd fitness czy kulturystyki, a jedynie zależy nam na uzyskaniu zdrowo wyglądającej sylwetki, to wizyty w klubie fitness będą zbędne. Jeżeli z jakiegoś powodu nie lubisz siłowni to istnieje wiele innych aktywności dzięki którym skutecznie spalisz kalorie.

Bieganie, długie spacery, wizyty na basenie, ćwiczenia z masą własnego ciała lub gumami oporowymi – to tylko kilka przykładów aktywności, które pomogą Ci spalać kalorie, a nie wymagają wizyty na siłowni. Nawet przy okazji codziennych czynności możemy spalić więcej kalorii niż zazwyczaj – skorzystaj ze schodów zamiast z widny, wybierz się do piekarni na rowerze lub spacerem zamiast samochodem, wyjdź na długi spacer z dziećmi lub na boisko pograć z nimi w piłkę zamiast bawić się w domu. Jeśli tylko pozwala na to nasze zdrowie, to praktycznie nie istnieją żadne ograniczenia w wymyślaniu kolejnych sposobów na skuteczne spalanie tłuszczu.

Dobre nawyki żywieniowe + aktywność fizyczna = najskuteczniejsze odchudzanie

Suplementy diety – kolejna cegiełka do sukcesu